خبرگزاری کار ایران

در بازدید معاون استاندار قزوین از دفتر ایلنا مطرح شد:

ایلنای قزوین یار و یاور ستاد مبارزه با کرونای استان بود/ رسانه‌های استان بدون حاشیه اطلاع رسانی کردند+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۶۵۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین صبح امروز ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در قزوین از عملکرد این رسانه در ایام شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: ایلنای قزوین یار و یاور ستاد کرونای استان در اطلاع رسانی و ایجاد اعتماد عمومی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنای قزوین گفت: یکی از مولفه‌های توفیق متولیان ستاد کرونا در استان‌قزوین همراهی اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و مطبوعات بود که همواره پای کار بودند و نه تنها حاشیه ای ایجاد نکردند بلکه اعتماد مردم را هم جلب کرده و اخبار را به درستی بین مردم انعکاس دادند و باعث ایجاد اعتماد عمومی در فضای استان شدند.

معاون سیاسی استاندار افزود: در ستاد کرونا بخش اعظم اقداماتی که در مقابله با این ویروس صورت گرفت ماحصل همکاری حوزه رسانه است که تشکر ویژه از اهالی رسانه را داریم زیرا یکی از فعال‌ترین کمیته های ستاد کرونا کمیته اطلاع رسانی بود.

وی ادامه داد: خبرگزاری ایلنا به صورت ویژه و میدانی در ایامی که استان در پیک ویروس کرونا به سر می برد پای کار آمد و با حضور در دل خطر و رفت وآمد در اماکنی چون مراکز درمانی و بازار که بیشترین مکان های آلوده به ویروس کرونا بودند حضور پیدا کرد و باعث دلگرمی شد.

این مسئول اضافه کرد: ایلنای قزوین با تهیه گزارش‌هایی از کادر درمان نشان داد این قشر چه سختی‌هایی برای درمان بیماران متحمل می‌شوند تا اینکه مردم با خطرات این بیماری آشنا شوند و آن را جدی بگیرند که تشکر ویژه دارم از مجموعه خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین که در این عرصه بسیار فعال و پویا عمل کرد و یار و یاور ستاد کرونای استان بود.

حجم ویدیو: ۴۶.۸۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۴۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز