خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز تاکید کرد:

رعایت اقدامات پدافندی در دستگاه‌های خدمات رسان الزامی است

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۴۰۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: رعایت اقدامات پدافندی در صنایع و تاسیسات آب و برق الزامی است تا آسیب های این حوزه به حداقل کاهش یابد.

به گزارش ایلنا، نور محمد فردی در  جلسه هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان که با حضور مدیران دستگاههای خدمات رسان در سالن معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: حوزه آب و برق به عنوان کلیدی ترین زیر ساخت هر کشور محسوب می شود که توجه به نگهداری از تاسیسات آن باید در اولویت برنامه های مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی افزود:  تاسیسات آب و برق از مراکز مهمی است که فعالیت بسیاری از بخش ها منوط به پویایی این بخش است و در این راستا رعایت نکات پدافند غیر عامل در این صنعت از حیاتی ترین نکات ایمنی محسوب می شود.

فردی تصریح کرد : به دلیل وابستگی زیرساخت های حاکمیتی، ارتباطی، خدماتی و امدادی به شبکه های برق، موضوع تاب آوری و مصون سازی و استمرار کارکرد فرآیندهای صنعت آب و برق اعم از تولید، انتقال، توزیع بسیار مهم است و اقدامات پدافندی در این خصوص بایستی مبتنی بر کاهش آسیب پذیری صورت گیرد. 

وی تصریح کرد: تعامل دستگاههای خدمات رسان در راستای خدمات بهینه به شهروندان ضروری است.

فردی با بیان اینکه باید بین تمامی دستگاههای خدمات رسان تعامل و هم اندیشی وجود داشته باشد اظهار کرد: دستگاههای خدمات رسان و شهرداری های استان در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان و مدیریت یکپارچه شهری در همه زمینه هایی که قابلیت ورود باشد آمادگی کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان در استان ضروری است، افزود: مشکلات زیرساختی مشترکین از جمله شرکتهای آبفا، توزیع برق ، گاز و پخش فراورده های نفتی رفع شود. 

فردی گفت: خدمات رسانی مورد نیاز به مردم در مواقع قطعی برق ، گاز و آب ضروری است. 

معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرزگفت: برقراری‌تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان به خصوص شرکت‌های گاز و آب و فاضلاب در استان ضروری است.

وی با بیان اینکه چاه های غیر مجاز آب استان تعیین تکلیف می شود، اظهار داشت: چاه های غیرمجاز آب این استان در راستای مقابله با کم آبی باید در چارچوب قانون تعیین تکلیف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر ضرورت تعامل و هم اندیشی دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: تنها در سایه این تعامل و همکاریست که مدیریت یک‌پارچه‌ شهری و بهره‌مندی مردم از خدمات اتفاق خواهد افتاد .

فردی افزود: هر چه این مدیریت به سمت وحدت، برنامه‌ریزی و اجرا برود به همان اندازه مردم از نتایج این وحدت بهره‌مند شده و قدرت و توان سازمان ها نیز در خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم بیش‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز