خبرگزاری کار ایران

امضا قرارداد سرمایه گذاری طرح گردشگری تفریحی غار مزداوند در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۷۲

قرارداد سرمایه گذاری طرح گردشگری تفریحی غار مزداوند بین شهرداری این شهر و موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی امضا شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، قرارداد همکاری و سرمایه گذاری طرح تفریحی گردشگری غار مزداوند به منظور توسعه و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این غار به عنوان یک جاذبه زیبای طبیعی بین شهرداری مزداوند و موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی به امضاء رسید.

مدیرعامل سازمان شهرداری های خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به ویژگی های خوب این جاذبه طبیعی به عنوان یک ظرفیت مطلوب گردشگرپذیری در نزدکی شهر مشهد، گفت: غارنوردی یکی از شاخه های ژئوتوریسم و گردشگری طبیعی است که می تواند یکی از انواع تنوع گونه های مختلف گردشگری را برای مردم مشهد، گردشگران و زائران رقم بزند.

میثم کرمانی با اشاره به غارعلیصدر به عنوان نمونه موفق در حوزه جذب گردشگر در کشور، ادامه داد: حجم زائران و گردشگرانی که وارد  شهر مقدس مشهد می شود قابل قیاس با همدان نیست و اگر در پروژه گردشگری تفریحی غارمزداوند با برنامه پیش برویم، اتفاق بزرگی برای توسعه گردشگری در منطقه و استان رقم خواهد خورد.

وی ابراز امیدواری کرد که قرارداد همکاری و سرمایه گذاری موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری و شهرداری مزداوند، سنگ بنای پروژه ای موفق، همانند غارعلیصدر در استان خراسان رضوی باشد و با بهره گیری از ظرفیتهای مطلوب صنعت گردشگری، رونق اقتصادی در شهرستان سرخس را به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان سرخس نیز اظهار کرد: شاخصه یک شهرداری پویا این است که در پی ایجاد درآمد پایدار برای اجرای برنامه های حوزه مدیریت شهری خود باشد.

محمدرضا رجبی مقدم با اشاره به قابلیتهای ویژه گردشگری دریاچه بزنگان، غار مزداند، آبگرم و ... در این منطقه، تصریح کرد: ما در حوزه شهرستان سرخس برای شهرمزداوند آینده خوبی متصوریم از این رو یک بسته کامل گردشگری بامحوریت مزداوند تهیه است که برای اجرا و عملیاتی کردن آن باید برنامه ریزی کرد.

وی افزود: قطعاً سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این پروژه به نفع شهرداری، سازمان و شهروندان این شهر خواهد بود؛ رویکردی خوبی در مدیریت شهری مزداوند شاهدیم به عنوان فرمانداری شهرستان هرگونه همکاری را برای اجرای موفق پروژه خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز