خبرگزاری کار ایران

حق لطفی مطرح کرد:

تکمیل واحدهای مسکن مهر با لزوم اولویت وزارت راه و شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۷۱

مشکلات پروژه‌های مساکن مهر شهرجدیدهشتگرد با حضور عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور ، بررسی و دستورات لازم جهت رفع آنها صادر شد.

به گزارش ایلنا، یداله رحمانی، امروز در حاشیه نشست با مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد تکمیل و اتمام واحدهای مسکن مهر را اولویت نخست وزارت راه و شهرسازی بیان کرد و بر اتمام هرچه سریعتر پروژه مسکن مهر تاکید داشت.

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور با اشاره به نبود زیر ساخت‌های خدمات رسانی در برخی از واحدهای مسکن مهر از دستگاههای خدمات رسان خواست: تمام انرژی خود را برای جلوگیری از کند شدن روند تکمیل واحدهای مسکونی به کار گیرند و در صورت وجود مشکل و مانع، به سرعت برای رفع آن وارد عمل شوند.

وی اظهار کرد: تحقق اتمام پروژه مسکن مهر مستلزم همکاری و تلاش تمام دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های خدمات رسان است.

مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد نیز در ادامه این جلسه گفت: دستگاه های خدمات رسان در زمینه مسکن مهر، همکاری بسیار خوبی با شرکت عمران داشته و تا حد امکان برای تامین امکانات زیرساختی همکاری کردند که البته مساعدتهای مالی قانونی در تسریع در اتمام زیرساختها موثر بوده که در حال انجام است.

حق لطفی بررسی مسائل جاری، عقد قراردادها با پیمانکاران و پیگیری آماده سازی و تجهیز کارگاههای اقدام‌ملی را از جمله مسائل مهم این نشست بیان کرد.

وی همچنین از بسیج همگانی جهت تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرجدیدهشتگرد خبر داد.

حق لطفی به برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی مسکن بصورت ویدئو کنفرانس توسط ریاست جمهوری و آمادگی کامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اشاره و بر برنامه ریزی برای تسریع در تکمیل پروژه‌های قابل افتتاح مسکن مهر تاکید کرد و گفت: امیدواریم پرونده مسکن مهر در سالجاری بسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز