خبرگزاری کار ایران

معاون وظیفه عمومی استان قزوین خبر داد:

فراخوان مشمولان غایب به خدمت سربازی

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۵۸

معاون وظیفه عمومی استان قزوین گفت: مشمولان غایب به قید فوریت با مراجعه به نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +۱۰) نسبت به تعیین وضعیت خدمتی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ دوم امید همتی مجد با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به اینکه مشمولان غایب مجاز به بهره‌مندی از معافیت کفالت برابر قانون نیستند و برابر مفاد قانونی محدودیت‌ها و محرومیت‌هایی برای مشمولان غایب پیش‌بینی شده است بنابر این غایبین برای جلوگیری از اعمال این محدودیت ها در تعیین تکلیف خود تعجیل کنند.

معاون وظیفه‌عمومی فرماندهی انتظامی قزوین خطاب به مشمولان توصیه کرد: موضوع معافیت جریمه مشمولان غایب منتفی شده است لذا هرچه سریع‌تر با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +۱۰) نسبت به تعیین وضعیت خدمتی اقدام کنند.

وی همچنین از خانواده های مشمولان وظیفه عمومی خواست، فقط موضوعات مربوط به خدمت سربازی را از مجاری معتبر ورسانه ملی پیگیری کنند.

سرهنگ همتی‌مشمولان غایب متاهل برای بهره‌مندی از تسهیلات قبل از اعزام به وظیفه عمومی مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی قزوین در پایان با اشاره به اینکه بکارگیری مشمولان غایب به هرصورت برابر قانون منع شده است کارفرمایان محترم از بکارگیری مشمولان غایب خودداری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز