خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

۷ کیلو گرم مواد مخدر در اتوبان قزوین - زنجان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۳۱

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف ۷ کیلو تریاک و دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بیژن خدائی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل محورهای مواصلاتی "قزوین - زنجان" به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی خودرو، مقدار ۷ کیلو مواد مخدر ازنوع تریاک که در وسایل همراه یک تن از مسافران جاسازی شده بود را کشف و آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد اظهار داشت: سوداگران مرگ همواره در پی رسیدن به خواسته های شوم خود هستند و در مقابله با این توطئه ها نیاز است شهروندان با آگاهی و بینش لازم فریب این دسیسه ها را نخورند و در حفظ سلامت خود و خانواده با یک برنامه هدفمند و اصولی، یک موضع اثر گذار در این خصوص بگیرند.

با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز