خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد:

لزوم توجه ویژه به جمعیت حاشیه‌نشین البرز / اعطای 50 هزار بسته حمایتی به خانواده های کم برخوردار

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۱۳

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اعطای 50 هزار بسته حمایتی به خانواده های کم برخوردار البرز، گفت: سهم البرز از بنیاد مستضعفان کشور برای کمک به محرومان قابل توجه بوده و استاندار البرز نیز پیگیری‌های جدی برای افزایش این سهم داشته است.

به گزارش ایلنا، فتاح در جلسه بررسی وضعیت اقشار کم درآمد استان البرز و روند خدمات رسانی به آنها که با حضور استاندار البرز و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، افزود: این کمک ها با هدف کمک به اقشار کم‌درآمد و آسیب پذیر استان در جریان شیوع بیماری کرونا صورت گرفته و در چند مرحله ادامه دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: بیش از 50 هزار بسته 300 هزار تومانی حمایتی به خانواده های مددجوی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و جامعه هدف قرارگاه استانی کمک های مومنانه و مواسات اعطا می‌شود.

فتاح گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی و رصد شود که هیچ خانواده نیازمندی از این کمک ها بی بهره نماند.

وی افزود: منابع حمایتی خود را برای اعطای قرض الحسنه در راستای تامین مسکن و... در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دادیم تا روند اخذ آن برای نیازمندان تسهیل شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور اضافه کرد: سهم البرز از کمک‌های بنیاد مستضعفان کشور برای کمک به محرومان قابل توجه بوده و استاندار البرز نیز پیگیری های جدی برای افزایش این سهم داشته اند.

وی گفت: جمعیت حاشیه نشین البرز نیازمند توجه ویژه ای هستند و به طور قطع این امر لحاظ خواهد شد.

فتاح با اشاره به بهره‌برداری از منطقه یک آزادراه تهران-شمال ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته این پروژه برای کاهش جدی بار ترافیکی ورودی کرج بسیار موثر بوده و در فازهای بعدی نیز با جدیت بیشتری امتداد می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز