خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آب وفاضلاب آسارا:

ارتقاء کیفی خطوط انتقال و توزیع آب دو روستای شهرستان کرج

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۲۹۲

رئیس اداره آب وفاضلاب آسارا از انجام 44 مورد تعمیر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در روستاهای تکیه سپهسالار و نساء شهرستان کرج طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، اصغر جعفری نسب در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع روستای تکیه سپهسالار و نساء، اظهار داشت: با تعمیرات و بازسازی‌های انجام‌ شده در خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع، ضمن جلوگیری از هدر رفت آب، کیفیت و کمیت آب شرب روستاهای مذکور بهبود یافت.

 وی افزود: آب شرب اهالی روستاهای تکیه سپهسالار ونساء با انجام 44 مورد تعمیر خط انتقال و شبکه توزیع وبه لحاظ کیفی و‌کمی ارتقاء پیدا کرده است.

جعفری نسب تصریح کرد: نصب دینام، نصب شیر، تعمیر پمپ و جوشکاری منبع نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای بهبود کیفیت و کمیت آب شرب این دو روستا طی یک ماه گذشته انجام شده است.

 وی در ادامه گفت: در یکماه گذشته و در سطح این دو روستا تعداد 15انشعاب غیر مجاز جمع‌آوری شده است.

 جعفری نسب اظهار داشت : واحد امور مشترکین به صورت مستمر و مداوم و با رعایت قوانین و مقررات در راستای تشکیل پرونده برای مشترکین غیر مجاز و جمع‌آوری آن‌ها اقدام کرده و در صورت لزوم توسط مراجع قضایی و با همکاری مامورین نیروی انتظامی اخطاریه صادر می‌کند..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز