خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار قزوین انجام شد؛

راه اندازی خط تولید یک واحد تولیدی دانش بنیان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۱۷۸

خط تولید یک شرکت دانش بنیان در زمینه ساخت دستگاه حفاری و تونل سازی امروز با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، این خط تولید برای ساخت دستگاه حفاری در زمین‌های بسیار سخت طراحی شده و قدرت حفر یک تونل به قطر ۲ هزار و ۲۷۰ میلی متر را دارد و قرار است در پروژه خط انتقال فاضلاب رباط کریم به کارگیری شود.

این دستگاه برای اولین بار است که در ایران ساخته می‌شود و طراحی، ساخت و نصب آن در داخل کشور  انجام شده  است.

راه اندازی خط تولید این محصول، کشور را از واردات دستگاه‌های مشابه حفاری خارجی بی نیاز می‌کند و گام بلندی برای خودکفایی و بی نیازی کشور در این حوزه است.

علی محمد صاحب مدیرعامل شرکت تونل ساز ماشین در این مراسم گفت: طراحی و ساخت ماشین‌های تی بی ام و میکرو تی بی ام حفاری برای اولین بار در کشور انجام شده است و باید از حمایت‌های مسئولان در این زمینه قدردانی کنیم.

مدیرعامل شرکت تونل ساز ماشین افزود: ما فعالیت خود را سه سال پیش در استان آغاز کردیم و هم اینک محصولات ما به کشورهای حوزه خلیج فارس، آذربایجان و قطر صادر می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور سعی کردیم محصولات شرکت را با نیازهای داخل کشور همسو کرده و نیاز داخل را رفع کنیم و در این راستا برای اولین بار به طراحی و ساخت ماشین‌های تی بی ام و میکرو تی بی ام حفاری اقدام کردیم.

شرکت تونل ساز ماشین از سال ۱۳۸۲ در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسیده و فعالیت خود را در زمینه حفاری مکانیزه در جهت حفر و احداث تونل‌های طویل با مقاصد مختلف و متناسب با زمین شناسی منطقه آغاز کرد.

حدود ۵۰ نفر به شکل مستقیم و ۸۰ نفر به صورت غیر مستقیم در این کارخانه مشغول به کار هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز