خبرگزاری کار ایران

در حین کار رخ داد؛

پاکبان تبریزی بر اثر سانحه رانندگی جان باخت/ پیام تسلیت رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر و شهردار تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۰۵۹

پاکبان تبریزی در حین انجام ماموریت بر اثر سانحه رانندگی جان باخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرحوم "مالک جوادزاده" از کارگران فضای سبز شهرداری تبریز صبح روز شنبه ۲۸ تیر حین انجام وظیفه در محدوده میدان بسیج، بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. در آذرماه سال گذشته نیز دو نفر از پاکبانان خدوم شهر تبریز حین انجام وظیفه بر اثر تصادف جان باخته بودند.

کریم صادقزاده تبریزی رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز در گفت وگو با خبرگار ایلنا گفت: خبر حادثه تأسف بار درگذشت شادروان مالک جوادزاده از کارگران پاکبان شهرداری تبریز در حین انجام وظیفه، موجب تأسف و تأثر شدید اینجانب و خانواده بزرگ و سختکوش کارگری و کارفرمایی شهر تبریز شد.

وی افزود: اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده معظم مرحوم جوادزاده، برای این عزیز غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی از درگاه الهی مسئلت می نمایم.

در همین راستا شهردار تبریز طی پیامی حادثه تلخ درگذشت کارگر خدوم فضای سبز شهرداری را بر اثر تصادف و حین انجام وظیفه تسلیت گفت.

در پیام تسلیت ایرج شهین باهر آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
حادثه تلخ درگذشت همکار عزیزمان مرحوم شادروان مالک جوادزاده، موجب تاسف و تأثر شدید اینجانب و خانواده بزرگ شهرداری تبریز گردید.
مرحوم جوادزاده در کنار دیگر خادمان تلاشگر شهرداری تبریز در راه آبادانی و زیباسازی سیمای شهرمان جان خود را از دست داد و چنین واقعه تلخ و ناگواری وظیفه ما را در قبال قدردانی از تلاش های این عزیزان دوچندان می‌کند.
ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و خانواده محترم آن‌ مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز