خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز:

طرح تشدید بازرسی‌ها در البرز از امروز انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۹۲۲

فرماندار شهرستان البرز گفت: طرح تشدید بازرسی‌ها در شهرستان البرز به منظور پیشگیری از افزایش آمار ابتلا به کرونا و کاهش مرگ و میر از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نصیری اظهار کرد: از امروز در صورت رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی، محدودیت‌های موردی و مقطعی در سطح شهرستان البرز اجرا خواهد شد.

 فرماندار البرز افزود: با توجه به شیوع موج دوم کرونا باید به سمت کنترل‌های بیشتر و سخت گیرانه‌تر حرکت کنیم چون در صورت رهاسازی بیماری به حال خود با افزایش آمار مبتلایان به کرونا مواجه می‌شویم و در آینده مجبور به اعمال محدودیت‌های گسترده‌تری خواهیم بود.

نصیری ادامه داد: مشاغلی که از امروز تحت کنترل‌های سختگیرانه قرار می‌گیرند باید داوطلبانه، اقدامات پیشگیرانه خود را در برابر این بیماری مستند کرده و به ستاد کرونای شهرستان تحویل دهند در غیر این صورت تعطیل خواهند شد.

وی با اشاره به اولویت‌های طرح تشدید بازرسی‌ها افزود: فاصله گذاری اجتماعی در بانک‌ها، شست و شو و ضدعفونی کردن خودپردازها، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اغذیه فروشی‌ها، اجرای دقیق دستورهای بهداشتی در قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها و نانوایی‌ها از جمله این اولویت‌ها هستند.

کاهش ۱۰ درصدی رعایت اصول بهداشتی در بین اصناف، بی‌توجهی شهروندان به فاصله گذاری اجتماعی در مراسم‌های عروسی و ترحیم و برخی دیگر از بی‌توجهی‌ها باعث شده تا ضمن افزایش دو برابری آمار مبتلایان به ویروس کرونا در قزوین، این استان در وضعیت زرد و نارنجی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز