خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

قزوین برای ساخت مسکن ملی با کمبود زمین مواجه نیست

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۸۹۳

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن تاکنون در استان قزوین با کمبود زمین روبرو نبوده و با هماهنگی و کمک دستگاه‌های اجرایی هرگونه مشکلی در این زمینه مرتفع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک‌قدم اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین طی ۲ مرحله صورت گرفت که در مجموع حدود هشت هزار متقاضی ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود ۲ هزار متقاضی واجد شرایط تشخیص داده شدند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرایی این طرح با ۱۷۰۰ واحد مسکن در سطح استان آغاز شده و براساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده، تا ۲ سال آینده نیز به بهره‌برداری خواهند رسید.

مبارک قدم با اشاره به سهمیه ۹۵۰۰ واحدی استان قزوین در حوزه تخصیص طرح اقدام ملی مسکن، تصریح کرد: با توجه به اینکه در ۲ مرحله ثبت‌نام از متقاضیان، ۳۰ درصد آنها حایز شرایط دریافت مسکن تشخیص داده شدند، لذا قرار است تا ضمن اعلام آمادگی استان در خصوص ثبت نام مرحله سوم از متقاضیان مسکن به وزارت راه و شهرسازی، آماده پذیرش متقاضیان مرحله بعد باشیم.

وی یادآور شد: زمین در نظر گرفته شده برای متقاضیان مرحله نخست که عملیات اجرایی آنها نیز آغاز شده در ناحیه شهری مهرگان قزوین بوده که با توجه به تمرکز بیشتر ساخت و سازهای در این ناحیه شهری، بیشتر ادامه واگذاری‌ها در این مجموعه ادامه پیدا کند.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون ۶۰ درصد از سهمیه در نظر گرفته شده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای متقاضیان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر این استان واگذار شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز