خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با فرمانده سپاه عنوان شد؛

آغاز مرحله دوم رزمایش «ایران همدل»/ تجلیل از دستگاه‌های و نهادهای مردمی در رزمایش اول

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۸۱۳

مدیر کل کمیته امداد استان از آغاز مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در استان سمنان پیرو سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از دستگاه ها و نهادهای مردمی که در رزمایش اول مشارکت داشتند تقدیر و تجلیل می‌شود.

 به گزارش ایلنا، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی و شکل‌گیری «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه در کشور خاطرنشان کرد: در دومین مرحله رزمایش تغییر در شیوه کمک رسانی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول رزمایش کمک مومنانه برای ما یک میدان آزمایش برای ما بود، خاطرنشان کرد: در این رزمایش همه ما سربلند بیرون آمدیم.

مسعودیان راد با بیان اینکه مرحله‌ دوم رزمایش به عنوان بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب، فعالیت خود را طی روزهای آینده آغاز خواهد کرد، تصریح کرد: ضرورت دارد شیوه خدمت رسانی به نیازمندان در مرحله دوم رزمایش تغییر کند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان به ایام خجسته پیش رو اشاره کرد و گفت: ذبح ۱۲۰۰ قربانی در عید قربان، راه اندازی کاروان جهیزیه در چهار شهرستان همزمان به سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه (س) و اطعام علوی در این رزمایش در دستور کار قرار دارد.

وی به طرح شتابا، شبکه توانمندسازی ایتام در بورس اشاره کرد و گفت:این طرح تا دفتر بورس و معاون اول رئیس جمهوری ارسال شده و به عنوان یک طرح ملی قلمداد می شود.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در رزمایش اول بیش از ۸۰ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان سمنان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد ،خاطرنشان کرد: مشکل مردم به دست مردم حل شد.

 فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر محقق شدن منویات رهبری برای کمک مومنانه تصریح کرد: چه خوب است کمک به نیازمندان در دومین مرحله رزمایش در دهه ولایت انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ زندانی با کمک مردم خیرین استان سمنان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند، تصریح کرد: سپاه استان سمنان با کمک بقیه دستگاه های اجرایی و نهاد های حمایتی و مردم آمادگی برگزاری رزمایش را دارد.

شایان ذکر است، در این جلسه درباره تفاهم نامه جهاد روشنایی و نصب پنل خورشیدی در مناطق محروم تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز