خبرگزاری کار ایران

با توجه به افزایش شیوع بیماری در استان؛

فرمانداران با هرگونه مراسم غیر قانونی برخورد کنند/مردم برای برگزاری هرگونه مراسم در قزوین باید مجوز بگیرند

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۷۹۸

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: شهروندان قزوین با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در استان باید برای برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم از نیروی انتظامی مجوز بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت الله مهدیخانی روز شنبه در نشست کمیته سالم سازی محیط استان قزوین افزود: فرمانداران در این خصوص باید نظارت کرده و با هرگونه مراسم غیرقانونی و فاقد مجوز به شکل قانونی برخورد کنند.

وی اضافه کرد: چندی پیش اگرچه تالارهای پذیرایی تعطیل شد تا میزان مراسم‌ها کاهش یابد، اما بعدها شاهد بودیم که مراسم عروسی به منازل و باغ‌ها رفت که در این خصوص فرمانداری‌ها موظف هستند با چنین مجالس بدون مجوزی برخورد کنند.

مهدیخانی با بیان اینکه در وضعیت کنونی نیازمند همت جمعی همه دستگاه‌ها هستیم، اظهار داشت: شهرداری در موقع بحرانی باید یاری رسان دستگاه‌های دیگر مانند فرمانداری یا بخشداری باشد و اکر لازم شد ابزار و تجهیزات لازم را تامین کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان داشت: گندزدایی نقاط خطرناک، محدوده مراکز بهداشتی باید مورد توجه فرماندارن باشد و امکانات و تجهیزات فیزیکی و انسانی از سوی دامپزشکی، منابع طبیعی، سپاه و بسیج در خدمت آن‌ها قرار گیرد.

مهدیخانی خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی فرمانداران و بخشداران باید جذب تسهیلات کرونایی باشد و متاسفانه از تمام تسهیلاتی که دولت برای مشاغل آسیب دیده در نظر گرفته است، هنوز بخش ناچیزی جذب شده که باید تا پایان تیرماه در دستور کار قرار  گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز