خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۷۹۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پنجم مردادماه فرصت دارند که برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت در سامانه کارا ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی با اعلام این خبر افزود: تاکنون پنج هزار و ۳۴۳ پرونده دریافت تسهیلات کرونا با هشت هزار و ۹۴۶ اشتغالزایی که در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند به بانک‌های قزوین معرفی شده است.

وی اضافه کرد: میزان تسهیلات درخواستی این تعداد پرونده،  ۸۷ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان بوده که تاکنون ۲ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به میزان تسهیلات اختصاص یافته به استان، گفت: هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه جذب شود.

این مسئول گفت: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله و بهره بانکی ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و سه ماه دوره سکون و خواب دارد.

گروسی با بیان اینکه این اعتبار و تسهیلات، شناور است، گفت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز