خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

نگاه تعزیرات حکومتی قزوین به واحدهای تولیدی باید با رویکرد حمایت باشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۷۷۶

استاندار قزوین گفت: تعزیرات حکومتی استان باید به مسایل واحدهای تولیدی با تدبیر و رویکرد حمایت از تولید نگاه کند؛ مگر اینکه مباحث و موضوعات دیگری در پرونده آنها مطرح باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت اله جمالی پور روز شنبه در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان، گفت: تعزیرات حکومتی استان در سال جهش تولید حتما با رافت به پرونده واحدهای صنعتی نگاه کند به ویژه اگر دارای اشتغال و تولید بوده و برای رونق اقتصادی استان و کشور تلاش می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان افزود: در رسیدگی به مسایل واحدهای تولیدی استان، نگاه ما بر اصل حمایت قرار دارد و باید با سعه صدر با آنها رفتار کنیم مگر اینکه سوء استفاده خارج از عرف از جانب آنها صورت گیرد.

وی اضافه کرد: حمایت از تولید و اشتغال در شرایط فعلی، تاکید مقام معظم رهبری و دولت است و باید به عنوان یک اصل مهم به این موضوع در هرکجا که قابل حمایت، گذشت و تدبیر است، توجه کرد.

جمالی پور گفت: شرایط کشور ما ویژه است و نمی‌توان در این شرایط براساس قوانین متعلق به شرایط عادی کشور تصمیم گیری کرد.

استاندار قزوین افزود: در شرایط بحران باید به گونه‌ای تصمیم بگیریم که برای کشور منفعت و برای مردم آسایش به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید در قوانین، راه حل‌هایی پیدا کنیم که تسهیل کننده امور و آرامش بخش به جامعه باشد، افزود: برداشت چکشی و خشک از قانون و بدون نگاه به مسایل مردم می‌تواند خطرناک باشد و یک بحران جدید را برای جامعه ایجاد کند.

جمالی پور افزود: باید در تصمیمات خود، قانون را طوری تفسیر کنیم که حرمت قانون رعایت شده و مساله دیگری برای جامعه پدید نیاید.

وی با اشاره به نقش مهم اداره کل تعزیرات حکومتی استان در رسیدگی به پرونده‌ها، افزود: این اداره، مستقیم با مردم مراوده و ارتباط دارد و تصمیمات آن بر محیط زندگی و کسب و کار مردم بسیار تاثیرگذار است.

استاندار قزوین گفت: تصمیات تعزیرات حکومتی همیشه مورد توجه مسوولان عالی رتبه و مردم بوده و رصد می‌شود که اهمیت و حساسیت کار این دستگاه را نشان می‌دهد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه تصمیمات تعزیرات حکومتی باید بر مدار پیشگیری از تخلف باشد، افزود: تاکید می‌کنیم که رعایت حقوق مردم یک اصل و الزام برای همه ما است و باید تصمیم گیری ما براساس یکسری شاخص‌های باشد که در آن رعایت حقوق مردم مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: وقتی بخواهیم با تخلفی برخورد کنیم باید مسایل مترتب با آن هم مد نظر قرار گیرد و موجب پیشگیری از تخلف و پرهیز از اصرار بر وقوع آن در جامعه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز