خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

مبتلا شدن حدود ۲۰ نفر از مدیران ادارات و پرسنل بهداشت و درمان بردسکن به ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۷۳۳

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بردسکن گفت: تاکنون تست کرونای بیش از ۲۰ نفر از مدیران ادارات و پرسنل بهداشت و درمان این شهرستان مثبت اعلام شده است.

حسین امامیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 545 نفر در شهرستان بردسکن مشکوک به ویروس کرونا بوده اند که از این تعداد 195  نفر آنها در بخش ویژه کرونا بستری و مابقی به صورت سرپایی بوده اند  که  در مجموع تست 150 نفر آنها مثبت اعلام شده است.

وی  با بیان اینکه در حال حاضر 12 نفر در بخش ویژه بیمارستان ولی عصر بستری هستند گفت: متاسفانه شهرستان بردسکن به لحاظ مبتلایان به کرونا به وضعیت قرمز تبدیل شده است و اگر مردم مباحث بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت شهرستان وضعیت شهرستان همچنان قرمز خواهد بود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بردسکن با بیان اینکه کرونا به هیچ کسی رحم نمی کند گفت: در بردسکن کودک 10 روزه تا زن 88 ساله مبتلا به کرونا داشته ایم و همه در معرض خطر مبتلا شدن به این ویروس هستند، اگر چه بیش از 85 درصد مبتلایان به کرونا پس از دوره درمان نهایی از بیمارستان ترخیص شده اند ولی این افراد ناقل این بیماری هستند و می توانند افراد دیگر را مبتلا به کرونا کنند.

وی اظهار داشت: تمامی نقاط شهرستان آلوده به ویروس کرونا است و در حال حاضر دو نقطه شهری و 6 نقطه روستایی شهرستان  بردسکن بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده اند. 

امامیان گفت: براساس مصوبه و تصمیم پنجاه و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان ورود افراد به آرامستان ها ممنوع و حضور در پارک ها نیز محدودیت دارد و طبق مصوبه ستاد استان همه کارمندان ادارات باید ماسک داشته باشند و مردم نیز برای انجام کارهای اداری خود باید ماسک داشته باشند تا مبتلا به این ویروس نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز