خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان جوانرود :

احداث سه سرسرای ورزشی در جوانرود

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۷۲۴

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود گفت : در دولت تدبیر و امید سه سرسرای ورزشی در راستای توسعه فضا‌های ورزشی در این شهرستان احداث شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛ محمد محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید سه سرسرای ورزشی در راستای توسعه فضا‌های ورزشی در این شهرستان احداث شده است، گفت : سرانه فضای ورزشی شهرستان جوانرود از ۳۰ سانتی‌متر در سال ۹۲ اکنون به ۴۸ سانتی‌متر رسیده است.

وی گفت : باشگاه‌های خصوصی شهرستان جوانرود نیز در این مدت از ۶ باشگاه به ۱۵ باشگاه خصوصی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان از هزار و ۲۰۰ نفر سال ۹۲، اکنون به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است، افزود: تعداد هیات‌های ورزشی شهرستان جوانرود از از ۱۲ هیات در مدت یاد شده اکنون به ۳۳ هیات ورزشی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تعداد مدال‌های رنگارنگ شهرستان جوانرود در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی در هفت سال گذشته از ۵۰ مدال به بیش از ۲۰۰ مدال افزایش داشته است.

محمدی بیان اینکه اقدامات شاخص و تاثیر گذاری در هفت سال گذشته در این شهرستان اجرایی شده است، گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به ورزش این شهرستان همواره مثبت بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز