خبرگزاری کار ایران

در مراسم افتتاح پروژه شهری کرج مطرح شد

مشکلات اقتصادی مانع افتتاح پروژه‌های عمرانی نیست/ اجرای طرح‌های کلیدی با وحدت حاکم در مدیریت شهری کرج

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۶۹۸

مراسم افتتاح سوله مدیریت بحران - ورزشی منطقه ۱۰ شهرداری کرج با حضور فرماندار شهرستان کرج، شهردار و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا،عباس زارع امروز در مراسم افتتاح سوله مدیریت بحران _ ورزشی منطقه ۱۰ شهرداری کرج ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت شهری کرج برای ارائه خدمت به شهروندان، افزود: با وجود مشکلات اقتصادی اما در هفته های اخیر، شاهد افتتاح پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف به ویژه در مناطق کم برخوردار این کلانشهر هستیم.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه قطعا مردم کرج مستحق دریافت خدماتِ بهتر و بیشتری هستند، تاکید کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی؛ کرج برای مواقع بحرانی بیش از این به سوله های مدیریت بحران - ورزشی نیاز دارد.

زارع با ابراز امیدواری برای بهره برداری هرچه بیشتر پروژه های عمرانی، ورزشی در سطح شهر کرج، گفت: در سال جاری ۱۰ فضای ورزشی در مناطق کم برخوردار به بهره برداری خواهد رسید.

غفور قاسمپور، فرماندار شهرستان کرج نیز در مراسم افتتاح سوله مدیریت بحران- ورزشی منطقه ۱۰ شهرداری کرج عنوان کرد: با وجود رکود اقتصادی و کاهش درآمدهای مدیریت شهری شاهد افتتاح پروژه های اساسی در کرج هستیم که این موضوع جای قدردانی دارد.

وی افزود: شهردار کرج و اعضای شورا در سایه وحدت و وفاق و همدلی در حال اجرای طرح های کلیدی هستند که این موضوع باعث خشنودی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز