خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آموزش و پرورش دامغان مطرح کرد:

کمبود فضای آموزشی مسکن مهر دامغان

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۶۸۹

رئیس اداره آموزش و پرورش دامغان گفت: کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر دامغان با توجه به شاخص جمعیت و تعداد مدارس موجود در این منطقه از جمله دغدغه های اداره آموزش و پرورش دامغان است.

به گزارش ایلنا، حسن کاتبی مدیر اداره آموزش و پرورش دامغان در نشست با اعضای شورای شهر دامغان بیان کرد : پیگیری مشکلات و کمبود فضای آموزشی در سطح شهر از جمله دغدغه های آموزش و پرورش شهرستان دامغان است.

وی افزود: مقرر شد همکاری دستگاه‌های اجرایی دامغان از جمله اداره اوقاف و امور خیریه و شهرداری با آموزش و پرورش در زمینه رفع موانع تعریض برخی از معابر و مسیرهای اصلی شهر که برای مدارس تخریبی یا غیر مقاوم محدودیت ایجاد کرده است با ضوابط و مقررات حقوقی و ملکی صورت پذیرد.

کاتبی خواستار تسهیل در اخذ پروانه ساختمانی پروژه های متعلق به آموزش و پرورش دامغان شد و ادامه داد: تغییر کاربری فضاها و اماکن بلا استفاده آموزش و پرورش از جمله موضوعاتی است که می تواند در شرایط فعلی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش دامغان تصریح کرد: در حال حاضر کمبود فضای آموزشی مهمترین مشکل آموزش و پرورش دامغان است که آموزشگاه 12 یا 18 کلاسه ابتدایی دخترانه در مسکن مهر از مهمترین خواسته ها است.

وی افزود: سال گذشته ۲۴ کلاس درس استاندارد و یک سالن ورزشی شهدای مدافع حرم واقع در مسکن مهر بااعتبار هفت میلیارد تومان با کمک‌ خیران و دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حسن کاتبی در خاتمه گفت: دامغان دارای ۱۰۷ آموزشگاه با ۱۴ هزار دانش‌آموز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز