خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج مطرح کرد:

هدف ما ساختن شهری تاب آور و پایدار است/ لزوم‌ افزایش بودجه عمرانی تا ۹۰ درصد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۶۶۰

شهردار کرج گفت: با وجود مشکلات اقتصادی سال گذشته موفق به جذب ۸۵ درصدی بودجه عمرانی شدیم که این عدد در روزهای خوب اقتصادی نیز کم نظیر است و تلاش می‌کنیم امسال این رقم به بالای ۹۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کمالی‌زاده امروز در حاشیه مراسم افتتاح سوله مدیریت بحران - ورزشی منطقه ۱۰ کرج، اظهار کرد: سوله مدیریت بحران - ورزشی در منطقه ۲ شهرداری کرج به زودی به بهره برداری می رسد.

شهردار تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی، سال گذشته موفق به جذب ۸۵ درصدی بودجه عمرانی شدیم که جذب این میزان بودجه در روزهای خوب اقتصادی کم نظیر است و تلاش می شود در سال جاری این رقم به بالای ۹۰ درصد برسد.

کمالی زاده با اشاره به اهمیت توجه به مدیریت بحران در کرج، گفت: در صدد هستیم با افزایش سوله های بحران و ورزشی در راستای افزایش تاب آوری، اقدامات قابل توجهی صورت گیرد چراکه هدف مدیریت شهری کرج ساختن شهری تاب آور و پایدار است.

وی با بیان اینکه کرج دارای پتانسیل های بالای ورزشی است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری کرج، ایجاد و گسترش فضاهای ورزشی است که با توجه به جمعیت و نیاز شهروندان، دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز