خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خبرداد:

امدادرسانی به حادثه ‌دیده گان سیل اخیر گلستان

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۶۲۷

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از امدادرسانی نیروهای این جمعیت به ۵۶۸ حادثه‌دیده از سیل در شرق گلستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی هروی اظهار کرد: بعد از بارندگی‌های رگباری آخر هفته گذشته، برخی از منازل مسکونی در شهرهای آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، کلاله و آق‌قلا درگیر آبگرفتگی شدند.

وی بیان کرد: از ۲۵ تا ۲۷ تیرماه نیروهای این جمعیت به ۱۴۲ خانوار متشکل از ۵۶۸ نفر جمعیت حادثه‌دیده از سیل امدادرسانی کردند.       

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: تاکنون ۲۰۶تخته پتو، ۵۷تخته موکت، ۳۰ کیلوگرم پودر لباسشویی، ۳۰ عدد کلمن، ۳۸ ست ظروف، ۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۳۶ کیلوگرم چای، ۲۱۸ کیلوگرم قند و شکر، ۲۲۰ کیلوگرم برنج، ۲۵۶ کیلوگرم حبوبات و ۵۰ کیلوگرم نایلون در میان حادثه دیدگان توزیع شد.

هروی با اشاره به حضور ۲۷ تیم در عملیات امدادرسانی، گفت: یک دستگاه آمبولانس، ۱۵ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک، یکدستگاه وانت نیسان، ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه خودروی‌سواری و ۲ دستگاه خودروی کمک دار سنگین در این مدت به‌کارگیری شد.

وی با بیان اینکه تخلیه آب منازل با کمک ۳۶ دستگاه موتور پمپ انجام گرفت، تصریح کرد: ۱۱۶ نجاتگر داوطلب و ۲۹ نجاتگر پرسنل در این شهرها حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز