خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

تداوم وضعیت قرمز شیوع کرونا در البرز/ مردم رعایت نکنند، محدودیت‌ها بیشتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۶۱۶

استاندار البرز با اشاره به تمدید یک هفته ای محدودیت های پیک دوم کرونا، گفت: اگر حمایت های همیشگی مردم از مصوبات ستاد مقابله با کرونا کمرنگ شود به طور قطع محدودیت ها بیشتر می شود.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی با اشاره به تداوم وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان از تمدید اعمال محدودیت ها از تاریخ 28 تیرماه به مدت یک هفته دیگر به منظور توقف چرخه شیوع کرونا در استان طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، خبر داد و افزود: این محدودیت ها برای تمامی شهرستان البرز در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت پس از اینکه روند شیوع کرونا در البرز شتاب گرفت، اعمال محدودیت فعالیت در استان از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به ستاد ملی درخواست شد و تاکنون برای 3 هفته متوالی اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: این محدودیت‌ها شامل تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها،استخرهای سرپوشیده،سینما، تئاتر و مراکز مشابه،موزه و باغ موزه ها،تالارهای پذیرایی،آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی،مساجد و مصلی ها،برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها،باشگاه های ورزشی و ورزش های در  برخورد از جمله کشتی و کاراته،کافه، قهوه‌خانه و چایخانه،باغ وحش و شهربازی ها،مراکز تفریحی، آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز