خبرگزاری کار ایران

با حضور ۲۶ تیم انجام شد؛

آغاز به کار هجدهمین رویداد هم ‌آفرینی مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۶۱۵

هجدهمین رویداد هم‌آفرینی مشهد با موضوع خلق رویدادهای شهری و تقویت زندگی عمومی در ره باغ‌های پیرامون حرم مطهر رضوی با حضور ۲۶ تیم آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، نوید فلاحت دبیر هجدهمین رویداد بازآفرینی مشهد در حاشیه آغاز به کار این رویداد گفت: این رویداد به درخواست شهرداری منطقه ثامن و با همکاری مرکز نوآوری شهرداری مشهد با قرار میدانی در ره باغ طوبی به عنوان اولین ره باغ پیرامون حرم مطهر با حضور تسهیلگران، تیم اجرایی، معاون شهرسازی و معماری و نمایندگان تیم‌ها آغاز شد. 

فلاحت هدف از برگزاری این رویداد را خلق مدل‌های نوآورانه برای طراحی رویدادهای شهری با هدف بهبود زیست عمومی در سه ره باغ پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) بیان کرد و افزود: در این رویداد ۱۰ منتور ( فرد دارای تخصص و تجربه) و پنج داور از فعالان عرصه‌های شهرسازی، معماری، گرافیک، برنامه‌ریزی شهری، جامعه شناسی و اقتصاد و متخصصان میراث فرهنگی و مشهد شناسی حضور دارند.

وی ادامه داد: بیش از ۵۴ تیم متشکل از طراحان شهری، هنرمندان، معماران، فعالان اکوسیستم استارتاپی و علاقه‌مندان به نوآوری رزومه خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کردند که با توجه به تعاملی بودن رویداد ۲۶ تیم واجد شرایط شناخته شده و به این رویداد نوآورانه دعوت شدند.

دبیر هجدهمین رویداد بازآفرینی مشهد گفت: این رویداد به مدت یک هفته با برگزاری بیش از هشت کارگاه کلیدی توسط متخصصان ادامه دارد و این کارگاه‌ها به صورت آنلاین و در صورت لزوم برای بازدیدهای میدانی و کارگاه‌های حضوری با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز