خبرگزاری کار ایران

در تعطیلات آخر هفته؛

حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی 13 کشته و مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۵۵۶

حوادث رانندگی روز گذشته در 2 نقطه استان 12 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از مصدوم شدن دو نفر در سانحه رانندگی جاده فرودگاه تبریز خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: یک دستگاه خودروی پژو در این حادثه به هنگام حرکت از مسیر منحرف شده و در داخل رفیوژ میانی قرار گرفته و موجب مصدومیت راننده و سرنشین آن شده بود.

محور "خواجه-ورزقان" یک کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۹:۱۳ عصر جمعه، بیست و هفتم تیر ماه بر اثر برخورد خودروی پراید و خودروی پژو در محدوده روستای بشیر، ۱۱ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شده و تحت اقدامات درمانی اورژانس قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: اولین آمبولانس اورژانس چهار دقیقه پس از اولین تماس با مرکز اورژانس به محل حادثه رسید.

شادی نیا در پایان گفت: بر اساس گزارش کارشناسان اعزامی یکی از مصدومان در مسیر انتقال جان باخت و تداوم اقدامات احیای قلبی-ریوی برای این بیمار تا درمانگاه خواجه نتیجه بخش نبود، به این ترتیب تعداد مصدومان حادثه با فوت یکی از آنها به ۱۰ نفر رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز