خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت:

نگاه‌ها در حوزه فعالیت‌های بهزیستی نباید دولتی باشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۵۱۱

فرماندار رشت با بیان اینکه نگاه‌ها به حوزه بهزیستی نباید دولتی باشد، گفت: نیازمند جلب مشارکت های مردمی و خیران هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح‌اللهی در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهزیستی در فرمانداری رشت با اشاره به خدمات سازمان بهزیستی، اظهار کرد: این سازمان با خدمات خود وظیفه الهی را برای ما ترسیم می‌کند.

فرماندار رشت در ادامه با اشاره به اینکه هر جا مشارکت و حضور مردم پررنگ‌تر باشد موفقیت و تأثیرگذاری بیشتر خواهد بود، افزود: باید از ظرفیت مردم و خیران برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به نیازمندان بهره گیری شود.
 
وی با بیان اینکه اگر در بهزیستی نیز نگاهمان فقط دولتی باشد یقیناً با اهداف خود فاصله خواهیم داشت، بیان کرد: باید این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود که در جامعه تنها نبوده همه یک اجتماع هستیم و در کنار هم زندگی می‌کنیم.
 
 فتح اللهی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز به واسطه فعالیت اصحاب رسانه سطح آگاهی مردم رخدادهای روزانه بیشتر شده است، تصریح کرد: این سطح از آگاهی از مشکلات جامعه سبب شده تا انتظارات مردم از بهزیستی بالا رود لذا باید بسترساز حضور مردم باشیم و در این مسیر باید از توانمندی و ظرفیت نمایندگان مجلس شهرستان رشت نیز استفاده شود.
 
وی با بیان اینکه برای جذب اعتبارات ملی در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها باید از ظرفیت نمایندگان بهره گیری شود، ادامه داد: در حوزه بهزیستی نیز نگاه ما نباید تنها به همین هفته بسنده شود باید از فرصت طلایی خدمت به مردم استفاده کنیم.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز