خبرگزاری کار ایران

خادمی پور خبر داد:

افتتاح کتابخانه «کار و اندیشه» در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۴۵۸

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از افتتاح کتابخانه «کار و اندیشه» در این منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و گفت: ارتقای سرانه مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی را به جد دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سعید خادمی‌پور در تشریح خبر افتتاح کتابخانه «کار و اندیشه» بیان کرد: در عصری که فرهنگ مصرفی بر جامعه غالب شده است و فضای مجازی زمان زیادی را از انسان‌ها اشتغال می‌کند، باید روزانه زمان مناسبی را برای مطالعه در نظر گرفت چرا که جامعه‌ای بدون مطالعه از پیشرفت جا می‌ماند.
 
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: با نگاهی ساده به آمار کشورهای پیشرفته به خوبی متوجه می‌شویم که میزان مطالعه مردم آن سرزمین نسبت به دیگر کشورها بسیار بیشتر است و رفاه عمومی با سرانه مطالعه نسبت مستقیمی دارد.
 
وی تاکید کرد: در واحد روابط‌عمومی منطقه ویژه خلیج فارس با عارضه‌یابی مسائل اجتماعی و احصا کمبودها در حوزه‌ی فضای فرهنگی بر آن شدیم تا با راه‌اندازی کتابخانه «کار و اندیشه» تاثیری هر چند کوچک در جامعه صنعتی غرب بندرعباس داشته باشیم.
 
خادمی گفت: این کتابخانه که در سایت جنوبی و با حمایت مستقیم مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس راه اندازی تاسیس شده که علاقمندان به کتابخوانی را به هم پیوند زده است.
 
وی عنوان کرد: در نظر داریم بعد از اتمام بیماری همه‌گیر کووید 19 برنامه های متنوعی برای تشویق و ترغیب همکاران به کتابخوانی برگزار کنیم.

 در کتابخانه کارواندیشه آثاری از نویسندگان ایرانی و خارجی در زمینه رمان، داستان، روانشناسی، فلسفه موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز