خبرگزاری کار ایران

الهامی پس از پیروزی مقابل سپاهان:

این بازی یکی از حیاتی‌ترین امتیازات لیگ برتر را برای ما به ارمغان آورد/ بازیکنان بیشترین نقش را در پیروزی مقابل سپاهان داشتند

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۳۰۷

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از پیروزی مقابل سپاهان گفت: دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم و می‌گویم که آنها بیشترین نقش و من کمترین نقش را در این پیروزی داشته‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر سپاهان گفت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدواریم شرایط به گونه‌ای شود که این بردها را با آنها جشن بگیریم. بازی همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، حساسیت بالایی داشت و یکی از حیاتی‌ترین امتیازهای لیگ را داشت. بهتر از سپاهان شروع کردیم اما در ادامه روی یک صحنه آفساید که توقع آن را نداشتیم، گل خوردیم.

وی ادامه داد: پس از آن بازی متعادل‌تر شد و در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتیم و در بهترین زمان ممکن گل زدیم. می‌دانستیم در نیمه دوم سپاهان رو به فوتبال کم‌حوصله و مستقیم می‌آورد و ابزار آن را هم داشت.

وی افزود: با این وجود توانستیم باز هم بازی را کنترل کنیم و پیروز میدان شویم. البته موقعیت‌های دیگری هم داشتیم، بازیکنان ما رشادت کردند و ما می‌خواستیم سپاهان را وادار به توپ‌های بلند کنیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم.

الهامی خاطرنشان کرد: به امیرخان قلعه‌نویی بابت تیم باکلاس و خوبی که دارد تبریک می‌گویم و باید این نکته را عرض کنم که بردن تیم‌های قلعه‌نویی، آن هم اگر سپاهان باشد، بسیار سخت است و خوشحالم که توانستیم این کار را بکنیم.

الهامی در خصوص شوت‌های از راه دور بازیکنان این تیم در ۳ بازی اخیر گفت: قطعا توانمندی بازیکنان ما در شوتزنی و ایستگاهی تک است. ما تاکتیک‌های خود را بر اساس داشته‌های‌مان می‌چینیم. ما حتی با ضربه سر و ضربه ایستگاهی هم می‌توانستیم به گل برسیم.

وی در پایان گفت: نکته خوشحال‌کننده این است که بازیکنان ما به صورت آزاد بازی می‌کنند و فشار کمتری روی آنها است. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم و می‌گویم که آنها بیشترین نقش و من کمترین نقش را در این پیروزی داشتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز