خبرگزاری کار ایران

در مراسم افتتاح دو پروژه شهرداری مطرح شد؛

نگاه عدالت‌محور مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها / شهرداری شیراز از جمله موفق‌ترین شهرداری‌های کشور است

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۲۵۳

در راستای تحقق شعار عدالت‌محوری توسط مدیریت شهری، دو پروژه انسان‌محور در منطقه 5 شیراز کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، شهردار منطقه 5 شیراز با اشاره به شعار انسان‌محوری مدیریت شهری گفت: امروز در یکی از محروم‌ترین مناطق شیراز پروژه‌ای را کلنگ می‌زنیم که در عرض یکسال و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری خواهد شد.

فرود بذرافشان با بیان اینکه سرای محله بنی‌هاشمی در راستای افزایش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برای شهروندان ساکن در این منطقه ایجاد خواهد شد، افزود: در این مجموعه آموزش‌های فرهنگی و شهروندی در راستای افزایش فرهنگ اجتماعی صورت خواهد گرفت.

تلاش مدیریت شهری برای افتتاح خط 2 و 3 مترو

 سپس نوذر امامی ناظر شورا در منطقه 5 شهرداری شیراز با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: با این حال شهرداری شیراز یکی از شهرداری‌های موفق در راستای پیشبرد پروژه‌های عمرانی است. رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی با اشاره به حجم پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال 99 افزود: امسال بیش از 2 هزار و 100 میلیارد تومان پروژه عمرانی توسط شهرداری شیراز در دست اجراست.

نوذر امامی با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی، هیچ وقفه‌ای در فعالیت‌های عمرانی شهرداری شیراز رخ نداده است، گفت: مجموعه مدیریت شهری در دوره پنجم، فعالیت خود را با 3 هزار و 700 میلیارد تومان بدهی آغاز کرد، اما امروز باوجود همه مشکلات، پروژه‌های بزرگی در دست اجراست.

امامی با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای ادامه ایجاد خط 2 مترو شیراز افزود: تاکنون بیش از 600 میلیارد تومان برای توسعه خط 2 مترو هزینه شده است و تا پایان دوره پنجم خط 2 تا ایستگاه امام حسین (ع) (فلکه ستاد) به بهره‌برداری خواهد رسید.

عضو شورای شهر با اشاره به کلنگ‌زنی قریب‌الوقوع خط 3 مترو خاطرنشان کرد: مسیر خط 3 از پل معالی‌آباد تا ایستگاه قطار (جاده صدرا ـ گویم) خواهد بود. امامی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 5 از جمله فعال‌ترین شهرداری‌های مناطق شیراز است، یادآور شد: بیشترین حجم آسفالت خیابان‌ها و معابر در این منطقه انجام شده است.

نگاه عدالت‌محور مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها / شهرداری شیراز از جمله موفق‌ترین شهرداری‌های کشور است

نگاه عدالت‌محور مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها

در ادامه مراسم افتتاح مجموعه اسکیت بوستان مادر با حضور جمعی از شهروندان و علاقه‌مندان این ورزش برگزار شد. در این مراسم نیز شهردار منطقه 5 با اشاره اینکه این مجموعه اسکیت، استانداردترین مجموعه در جنوب کشور است، گفت: مجموعه اسکیت بوستان مادر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است. فرود بذرافشان با اشاره به فضای 4 هزار و 500 متری فضای پیست اسکیت افزود: این مجموعه به منظور افزایش سرانه ورزشی در شهر شیراز و به ویژه منطقه 5 به بهره‌برداری رسیده است.

در ادامه رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با اشاره به نگاه عدالت‌محور شورا نسبت به تمامی مناطق شهری شیراز گفت: پروژه‌های انسان‌محور در مناطق کم‌برخوردار بیش از مناطق برخوردار شهر اجرا و افتتاح شده است.

شهرداری شیراز ازجمله موفق‌ترین شهرداری‌های کشور است

نواب قائدی با اشاره به احداث پیاده‌راه در بولوار احمد بن موسی (ع) افزود: شهرداران مناطق به خوبی در مسیر پیشبرد پروژه‌های عمرانی و انسان‌محور هستند. قائدی با بیان اینکه شهرداری شیراز از جمله موفق‌ترین شهرداری‌های کشور است، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری افزون بر کاهش بدهی‌های خود، توانسته پروژه‌های فاخر و قابل‌توجهی را در شهر اجرا و افتتاح کند.

 در پایان این مراسم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه افتتاح پروژه‌هایی همچون مجموعه اسکیت بوستان مادر، نمونه‌ای از تحقق پروژه‌های انسان‌محور شهرداری شیراز است، گفت: پیست اسکیت بوستان مادر، عملکردی فرامنطقه‌ای دارد و تمامی شهروندان می‌توانند از امکانات این مجموعه بهره ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز