خبرگزاری کار ایران

پس از ۳۰ ساعت جستجو؛

جسد فرد مفقود شده در منطقه کوهستانی مغان پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۲۲۳

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشهد مقدس از پیدا شدن جسد فرد مفقود شده در منطقه کوهستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید زارع در این خصوص گفت: ساعت ۲۰ شامگاه سه‌شنبه طی اعلام‌ مرکز کنترل عملیات و‌ هماهنگی مبنی بر مفقود شدن فرد و ۳ آسیب دیده در منطقه کوهستانی مغان، تیم امدادونجات کوهستان به محل حادثه اعزام‌ شد.

وی بیان کرد: پس از جستجوی فراوان ۳ آسیب دیده به طور سالم به خانواده ها تحویل داده شد.

وی با اشاره به فرد مفقود شده، اظهار کرد: پس از ۳۰ ساعت تلاش مداوم نیروهای امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر مشهد مقدس جسد فرد مفقود شده در حوالی روستای خان رود و مغان پیدا و تحویل مقامات قضایی شد .

زارع گفت: در این عملیات ۲ تیم عملیاتی امداد و نجات کوهستان، ٢ دستگاه خودرو کمک‌دار به محل حادثه اعزام شد.

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشهد مقدس با اشاره به اینکه افرادی که قصد طبیعت گردی دارند، باید نکات ویژه ای را رعایت کنند، ادامه داد: اگر در برخورد با شرایط غیر منتظره مجبور شدید شب را بدون برنامه قبلی در کوه بمانید ابتدا از ارتفاع خود کم کنید. پناه دیواره‌ها و داخل شکاف‌ها بهترین مکان برای اتراق شبانه هستندو به مناطقی که آشنایی ندارید ورود پیدا نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز