خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد:

کاهش زمان روند تغسیل تا تدفین با افزایش تجهیزات در بهشت رضوان مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۲۲۱

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با افزایش تجهیزات و امکانات ویژه در بهشت رضوان، زمان انتظار برای بازماندگان متوفیان از انجام امور تغسیل و تدفین به حداقل رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی ضمن بازدید از بهشت رضوان و تکریم خانواده‌های داغدار خاطرنشان کرد: با توجه به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار فوتی‌ها، اقدامات و تجهیزات صورت گرفته جهت تسهیل فرایند تغسیل و تدفین در بهشت رضوان شایسته و قابل تقدیر است.

وی افزود: در حال حاضر سردخانه موجود در بهشت رضوان ظرفیت روزانه ۱۴ الی ۲۰ نفر را دارد که با افزایش نیروهای غسال و راه‌اندازی سردخانه جدید تا اواسط هفته آینده ظرفیت سردخانه هفت برابر افزایش پیدا می‌کند.

معاون شهردار مشهد با اشاره به اینکه در مجموع تعداد خودروهای آمبولانس سازمان آرامستان‌ها ۶۸ دستگاه است، یادآور شد: تلاش زیادی شده تا با ارائه خدمات دهی مطلوب، روند انتظار خانواده‌های متوفیان برای انجام امور تغسیل و تدفین کاهش یابد.

وی تاکید کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی توسط نیروهای سازمان آرامستان‌ها برای تغسیل و تدفین اموات رعایت می‌شود و از شهروندان تقاضا می‌شود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از همراهی و ورود به آرامستان برای تدفین اموات جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز