خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد مطرح کرد:

کوه‌ پارک مرهمی بر زخم‌های درختان وکیل‌آباد است

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۲۱۸

شهردار مشهد از افتتاح و بهره‌برداری رسمی از کوه پارک خبر داد و گفت: کوه‌ پارک مرهم کوچکی بر زخم درخت‌های توت وکیل‌آباد و سپیدارهای ملک‌آباد است.

به گزارش ایلنا از مشهد، شهردار مشهد در پست اینستاگرامی خود خبر از افتتاح کوه پارک مشهد داده و گفته است: از امروز کوه پارک مشهد پذیرای شماست، کوه‌پارک مرهم کوچکی بر زخم درخت‌های توت وکیل‌آباد و سپیدارهای ملک‌آباد است. با بیش از یک میلیون درخت که به عشق شما کاشته‌ایم.

وی در این پست مجازی افزود: گشایش کوه‌پارک با شعار «خانواده امن‌ترین جای دنیا» به جای «خانه امن‌ترین جای دنیا» نجام می‌گیرد، در شرایط بحرانی و پیچیده فعلی کرونا، کوه‌پارک مجال مختصری برای ارائه خدمت خانواده‌محور است.

شهردار مشهد ادامه داد: به همین دلیل هم همکارانم همت کرده و پروژه‌ای 36 ماهه را به صورت شبانه‌روزی در حدود 4 ماه برای شما مردم نازنین آماده کردند. باورم این است که سیاست‌گذاری‌های پیشگیری و مهار کرونا، نباید مدام توپ را به زمین مردم بیاندازد، در کنار هر سلب و حذف باید ایجاب‌ها و افزوده‌هایی باشد.

گفتنی است تصمیمی که برای ارتفاعات جنوبی مشهد گرفته شده، تبدیل بخشی از پروژه کمربند جنوبی به «کوه پارک» بوده و شهردار مشهد در جلسه شورای اداری استان از پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری مشهد نام برده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز