خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه زنان کارگر استان فارس:

اختصاص دو درصد سهام شستا به بازنشستگان به هیچ‌وجه در شأن این قشر نیست

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۱۴۰

رئیس اتحادیه زنان کارگر استان فارس با انتقاد از اختصاص دو درصد سهام شستا به بازنشستگان افزود: اختصاص دو درصد سهام شستا به بازنشستگان به هیچ وجه در شان این جامعه نیست چرا که شستا متعلق به کارگران و بازنشستگان است و از پول این افراد شکل گرفته است.

به گزارش ایلنا زهرا درویشی رئیس اتحادیه زنان کارگر استان فارس در دیدار تشکلات کارگری و بازنشستگی با دو نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به اینکه صندوق تامین اجتماعی متعلق به کارگران و بازنشستگان است افزود: نباید فراموش کردصندوق تامین اجتماعی از اوایل انقلاب تاکنون و در تمام بحران ها با اختصاص وام های 0 الی سه درصد همیشه به دولت ها کمک کرده است.

بازرس‌کانون بازنشستگان شیراز  در ادامه با اشاره به اینکه بی ثباتی در مدیریت تامین اجتماعی باعث شده این سازمان با مشکل مواجه شود افزود: اختصاص بخش قابل توجهی از سهام شستا به بازنشستگان به مراتب می تواند تاثیرات مناسبی را برای این قشر ایجاد کند.

رئیس اتحادیه زنان کارگر فارس در ادامه با اشاره به اینکه آسیب پذیری در جامعه و قشر کارگران رو به افزایش است افزود: موضوعاتی مانند فقر، بیکاری و ..... کیان خانواده ها رانشانه گرفته است.

بازرس‌کانون بازنشستگان شیراز  با بیان اینکه متاسفانه نگاه جنسیتی مشکلاتی را برای بانوان در محل کار ایجاد کرده افزود: طبق آمارها عنوان شده که بانوان توانسته اند در کارآفرینی اقدامات موثری انجام دهند.

رئیس اتحادیه زنان کارگر فارس در ادامه با اشاره به اینکه جای خالی زنان در پارلمان شهری و کشوری یکی از مشکلات جامعه به شمار می رود گفت: همواره خواستار نقش پر رنگ بانوان در مسندهای مدیریتی کشور و پارلمان های شهری هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز