خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنوز رضایتبخش نیست/برخی سازمان‌ها و ادارت همکاری نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۷۹

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:همکاری مردم در باره رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک نسبت به هفته‌های قبل بهتر شده ، اما هنوز رضایتبخش و کافی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباسعلی درستی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:برخی اوقات برخی سازمان‌ها غفلت کرده و همکاری لازم را با ما ندارند، به عنوان مثال برپایی نمایشگاهی در روزهای گذشته در تبریز از جمله ناهماهنگی‌هایی بود که ممکن است منجر به افزایش گسترش بیماری شود.
وی هشدار داد:وضیعت کرونایی در آذربایجان شرقی وتبریزهمچنان قرمز است.

وی با بیان اینکه هم اکنون، موارد بستری و موارد مثبت بیماری بیشتر از اوج بیماری در فروردین ماه است، اظهار کرد: در صورت عدم رعایت و همراهی مردم و سازمان‌ها، واقعا انتشار ویروس قابل کنترل نخواهد بود.

درستی ابراز امیدواری کرد که تمامی سازمان‌ها و مردم کادر بهداشت و درمان را در کنترل گسترش بیماری کرونا همراهی کنند.

وی با اشاره به میزان ضمانت اجرایی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده به مردم و سازمان‌ها، خاطرنشان کرد: با وجود اعلام از قبل مبنی بر ضرورت لغو تمامی همایش‌ها و لغو برگزاری تمامی نمایشگاه‌ها، باز هم نمایشگاه بر پا شده و مجوزی هم از ما اخذ نشده بود.

وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم سیستم قضایی و فرمانداری و وزارت کشور قوانین سخت گیرانه‌تری را برای تحکیم ضمانت اجرایی ابلاغیه‌های بهداشتی در نظر بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز