خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین مطرح کرد:

استفاده از فرصت‌های شهرداری های استان قزوین برای خدمت به مردم

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۶۰

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: شوراها و شهرداری‌ها باید از تمامی فرصت ها موجود در جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی صالحی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها در دیدار با شهردار و اعضای‌شورای شهر معلم کلایه گفت: در شرایط اقتصادی فعلی همه باید از تمام فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های طبیعی و منطقه ای خود برای خدمات مطلوب به مردم استفاده و از هدر دادن آنها جلوگیری کنند.

صالحی در ادامه عملکرد  و خدمات رسانی  و فعالیت‌های  شهرداری معلم کلایه  مطلوب ارزیابی کرد و افزود: توجه و نظارت دقیق  به مسائل مالی و هزینه‌های شهرداری در حوزه های مختلف را از اقدامات لازم و ضروری شهرداری ها و شوراها در مدیریت شهری دانست.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین در ادامه افزود: شهرداری معلم کلایه باید از حداکثر توان و ظرفیت خود در جهت تامین بودجه و رفع کمبود های مالی آن شهرداری استفاده کند.

وی در این رابطه افزود: منطفه الموت از آثار تاریخی  و منابع طبیعی بسیار زیاد برخوردار می باشد که باید از این پتانسیل  برای جذب حداکثری توریست و گردشگر استفاده نماید و با کمک آن اقتصاد منطقه و شهر  را تقویت و بهبود بخشیده و کمبودها را جبران کند.

صالحی در پایان ضمن تاکید بر کمبود درآمد پایدار و منابع مالی در تمامی شهرداری های استان گفت: شهرداری ها باید از فرصت سرمایه گذاری با استفاده از تسهیلات کم بهره وزارت کشور در راستای تامین مالی و ایجاد درآمد و همچنین اشتغال زایی استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز