خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سامانه نوین آبیاری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۵۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پروژه‌های راکد و نیمه تمام سال گذشته سامانه‌های نوین آبیاری بایستی هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه در جلسه ستاد سامانه نوین آبیاری که با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده، امسال پنج هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در انتخاب پروژه‌های آبیاری بایستی دقت شود تا بهره برداران در اجرای ان مشارکت کنند و همچنین پیمانکاران متعهد در اجرای طرح باشند.

خمسه تاکید کرد: همه طرح‌های سامانه نوین آبیاری نوین که از محل اعتبارات سال ۹۸ تأمین شده تا پایان آذر ماه به اتمام برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه؛ بخش اعظمی از اعتبارات اجرای طرح‌های سامانه‌های نوین آبیاری به صورت دولتی است، افزود: در اجرای طرح‌ها به وپژه تکمیل و استاندارد سازی طرح‌ها باید نظارت بیشتری صورت گیرد.

خمسه افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده برای تجهیز سامانه نوین آبیاری در استان؛ طرح‌های نیمه تمام را باید تکمیل و به پایان رساند.

وی بر لزوم اهمیت تلاش مضاعف دست اندرکاران این طرح برای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان تاکید کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: با توجه به اعتباراتی که برای اجرای طرح‌های آبیاری نوین در مزارع کشاورزی استان تخصیص داده شده باید پیمانکاران را برای اجرای تعهدات ترغیب کرد.

وی بر لزوم تکمیل طرح‌های نیمه تمام آبیاری نوین در استان و نظارت بیشتری بر روند اجرای این طرح‌ها تاکید کرد.

به گفته‌ خمسه؛ در حال حاضر در بیش از ۵۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سامانه نوین آبیاری اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز