خبرگزاری کار ایران

سردار جعفری خبر داد:

کشف محموله 6 میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۲۰

با تلاش و هوشیاری پلیس، انواع لوازم خانگی و الکترنیکی قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس کشف شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفر فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر وجود مقادیری لوازم خانگی قاچاق در یکی از محله های شهرستان بندرعباس، مأموران یگان امداد شهرستان پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جعفری افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و شناسایی محل و هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی بعمل آمده از یک انبار تعداد 120 دستگاه مخلوط کن، 48 عدد فلاسک چای، 50دستگاه قهوه ساز، 24 عدد زودپز، 8 سرویس چاقوی آشپزخانه، 1693 عدد انواع باطری گوشی تلفن همراه و 745 عدد هندزفری قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان 6 میلیارد ریال برآورد شده، عنوان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف محموله 5 میلیاردی کولر قاچاق در شهرستان خمیر

با هوشیاری و تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خمیر یک محموله 5 میلیاردی کولر قاچاق شناسایی و کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی بندرخمیر در ادامه طرح مبارزه و مقابله با پدیده شوم قاچاق با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از حمل و انتقال یک محموله کولر قاچاق با خودروهای عبوری از استان تهران به بندر خمیر و سپس به مقصد جریزه قشم مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ علیرضا گزمه افزود: مأموران روز گذشته با تشکیل چندین اکیپ به صورت محسوس و نامحسوس اقدام به گشت زنی در سطح محورهای مواصلاتی و محورهای فرعی ساحل و خیابان اسکله بندر پهل کردند که نهایتا در ایست وبازرسی پاسگاه انتظامی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از داخل خودرو 20 دستگاه کولرگازی اسپلیت مدل اجنرال، 20 دستگاه موتورکولر و 20 دستگاه پنل کولر قاچاق و فاقد مجوز کشف و ضبط کردند.

سرهنگ گزمه تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده راننده خودرو اظهار کرد محموله فوق را از یک شرکت مشخص واقع در تهران تحویل و مقصد خود را انباری واقع در جریزه قشم اعلام کرد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهم برای  سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی شهرستان ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز