خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

همکاری حمل و نقل با صنعت باعث توسعه تولید و اقتصاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۹۴۷

عضو کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: ارتباط مستقیم حمل و نقل، ترانزیت و تجارت با واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی، سبب توسعه در تولید و اقتصاد خواهد شد و این همکاری و تعاملات یکی از راه‌های مدیریت و کاهش اثرات نامطلوب حال حاضر خواهد بود .

محمد ابوبکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در شرایطی که به دلیل موضوع تحریم‌های اقتصادی و بیماری کووید-19 با افت و یا در برخی بخش‌ها با رکود اقتصادی کسب و کارها مواجه هستیم و زندگی مردم در شراط سختی سپری می‌شود، تشکل‌های بخش خصوصی از جمله خانه صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های حوزه حمل و نقل با رصد و پیگیری موانع و مشکلات بخش خصوصی، پشتوانه‌ای مستحکم برای کسب و کارهای مرتبط هستند.

وی افزود: همچنین به دلیل ارتباط مستقیم حمل و نقل، ترانزیت و تجارت با واحد های تولیدی، صنعتی و معدنی، همکاری و تعاملات بیشتر این حوزه ها با بکدیگر، یکی از راه‌های مدیریت و کاهش اثرات نامطلوب حال حاضر خواهد بود .

ابوبکری بیان کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت تشکل مربوط به واحدهای صنعتی، تولیدی، معدنی و بازرگانی است که پیگیر حل مسائل و‌ مشکلات بخش خصوصی با نهادهای دولتی و حلقه واسط بین آنهاست.

وی ادامه داد: این تشکل با حدود هزار و 200 عضو فعال، پیگیر مسائل چهارهزار واحد صنعتی، تولیدی و معدنی استان است که نقش مهمی در پیگیری مسایل زیر مجموعه خود دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز