خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد:

طلب ۳۰۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از دستگاه های اجرایی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۹۳۰

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، مطالبه سازمان تامین اجتماعی از دولت در سطح کشور ۳۲۰ هزار میلیارد تومان و در استان زنجان ۳۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسعود علیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه 45 نوع خدمت غیرحضوری به بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار کرد: این مجموعه به دنبال افزایش این خدمات است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، با اشاره به اینکه ارائه خدمات غیرحضوری در زمان شیوع ویروس‌کرونا و ممنوعیت تجمع حائز اهمیت است، ادامه داد: خدمات غیرحضوری به قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک می کند.

وی با یادآوری اینکه نیمی از جمعیت استان تحت پوشش این نهاد است، تصریح کرد: 48 هزار بازنشسته تامین اجتماعی از خدمات این اداره بهره مند می شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه پرداخت مابه‌التفاوت حقوق سه ماهه اول امسال از دغدغه های بازنشستگان تامین اجتماعی است، گفت: مابه‌التفاوت حقوق خردادماه آغاز و برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت هم با حقوق تیرماه پرداخت می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سهام دولت ۹ شرکت به تامین اجتماعی در ازای مطالبات دستگاه ها واگذار شده است، گفت: مطالبه سازمان تامین اجتماعی از دولت در سطح کشور ۳۲۰ هزار میلیارد تومان و در استان زنجان ۳۰۰ میلیارد تومان است.

علیاری ادامه داد: یکی از اقدامات درخور توجه تامین اجتماعی حذف دفترچه‌های درمانی خواند و گفت: این اقدام از آبان‌ماه امسال اجرایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز