خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر شیراز مطرح کرد:

بررسی ابعاد خروج کارخانه روغن نباتی از شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۸۹۲

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی ابعاد خروج کارخانه روغن نباتی از شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، نوذر امامی با اشاره به موضوع خروج کارخانه روغن نباتی از شیراز که در جلسه یکصد و بیست و دوم این کمیسیون با حضور اعضا، مدیر تولید کارخانه، مدیر کارخانه و هیات رئیسه آن مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: با توجه به اهمیت خروج کارخانه روغن نباتی از شیراز این موضوع بار دیگر در کمیسیون شهرسازی و معماری مطرح و مقرر شد کمیته‌ای به ریاست دکتر «علی ناصری» رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تشکیل و نتیجه در کمیسیون مطرح شود.

وی نمایندگانی از استانداری، فرمانداری، محیط زیست، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، اداره املاک و مستغلات، اداره کل امور حقوقی، شهرداری منطقه 3 و هیات مدیره کارخانه روغن نباتی را از جمله اعضای این کمیته عنوان کرد.

این عضو شورای شهر شیراز اصلاح مصوبه با موضوع دستورالعمل تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده را دیگر دستورکار این جلسه عنوان کرد و افزود: لایحه شهرداری در خصوص دستورالعمل تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده در 5 جلسه کمیسیون بررسی و با اصلاحاتی به صحن شورا جهت تصمیم‌گیری نهایی ارجاع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز