خبرگزاری کار ایران

با دستور استاندار فارس؛

تمام فرمانداران و دستگاه‌های عضو ستاد راهبردی ملکف به همکاری با بیمه روستایی و عشایری شدند

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۸۷۹

استاندار فارس گفت: برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه جامعه روستایی و عشایری تمامی فرمانداران، بخشداران، دهیاران و دستگاه های عضو ستاد راهبردی ملکف به همکاری هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان فارس، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در دیدار با کمالی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس ضمن تبریک پانزدهمین سال تاسیس صندوق و هفته ی تامین اجتماعی افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر فقط نام عشایر را به دنبال خود یدک نمی کشد و انصافا خدمات ارزنده ای را به قشر محروم و زحمتکش عشایر ارائه می دهد.

رحیمی درادامه تصریح کرد: حفظ شان و کرامت انسانی و تامین آینده زندگی روستاییان و عشایر امر بسیار نیک و عمل خدا پسندانه ای است و مطمئن باشید اگر یک نفر از روستاییان و عشایر را بیمه کنید آخرت خود را تضمین کرده اید.

در ادامه استاندار فارس ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های مجموعه ی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس گفت: برای تحت پوشش قرار گرفتن جامعه ی روستایی و عشایری تمامی فرمانداران،بخشداران،دهیاران و دستگاه های عضو ستاد راهبردی ملکف به همکاری هستند و از مدیرکل دفتر امور روستایی خواست تا فعالیت دهیاران را در خصوص اطلاع رسانی و جذب روستاییان رصد کند و بصورت ماهانه گزارش عملکرد را به دفتر استاندار ارائه دهد.

حسن کمالی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس هم در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار فارس، تشکر و قدردانی مدیرعامل و معاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را بابت همکاری مجموعه استانداری با دفتر فارس ابلاغ کردند و لوح تقدیر ارسالی از طرف مدیرعامل را به ایشان اهدا کردند.

در پایان کمالی جهت هماهنگی‌های بیشتر در خصوص همکاری بیش از پیش فرمانداران با رضایی مدیرکل سیاسی نشست جداگانه ای برگزار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز