خبرگزاری کار ایران

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انجام می‌شود؛

سرمربی تیم ملی تماشاگر ویژه نبرد تراکتور- سپاهان/ دوئل کسب سهمیه آسیا در یادگار امام

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۸۳۰

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از نزدیک دیدار حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر بین تراکتور و سپاهان را زیر نظر خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از نزدیک نظاره گر دیدار حساس دو تیم تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز خواهد بود، این در حالی است که دو تیم تلاش مضاعفی برای به دست آوردن سهمیه حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا دارند.

گفته می شود سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان روز جمعه با حضور در تبریز بازی تیم های تراکتور و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر را از نزدیک تحت نظر خواهد داشت که این موضوع از ۲ جهت بر تلاش بازیکنان ۲ تیم خواهد افزود؛ اول اینکه برای حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان خودی نشان دهند و نظر اسکوچیچ را جلب کنند و دوم اینکه با پیروزی در این دیدار شانس خود را برای تصاحب سهمیه آسیایی برای حضور در جام قهرمانی باشگاه های آسیا افزایش دهند، چون برنده این بازی شانس بسیار بالایی از این حیث خواهد داشت.

حساس ترین بازی این هفته فوتبال ایران در تبریز و بین تیم های تراکتور - سپاهان برگزار خواهد شد. این دو تیم که در جدول تنها یک امتیاز اختلاف دارند، در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هدایت هر دو را مربی ایرانی برعهده دارد.

آخرین باری که چنین اتفاقی رخ داد، لیگ شانزدهم بود که سپاهان با هدایت عبدالله ویسی موفق شد شاگردان امیر قلعه نویی را در تبریز و با گل های مهرداد محمدی و احسان حاج صفی شکست دهد.

نکته جالب این است که در بسیاری دیگر از تقابل های سپاهان و تراکتور که امیر قلعه‌نویی در آن حضور داشته، تیم زردپوش برنده بازی بوده است. در لیگ شانزدهم سپاهانی ها موفق شدند تراکتورِ امیر قلعه را دبل کنند و در لیگ یازدهم نیز سهم هر دو تیم یک پیروزی بود. سپاهان در اصفهان با دو گل تراکتور را از پیش رو برداشت و تیم قلعه نویی نیز در تبریز 1-0 برنده بازی شد؛ این تنها پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با حضور این مربی باتجربه بود.

در لیگ های نهم و دهم که نخستین فصول تی‌تی‌ها در بازگشت به لیگ برتر بود، شاگردان قلعه نویی سه بار آنها را شکست دادند. دو پیروزی با نتیجه 3-1 رقم خورد که پرگل ترین شکست تراکتور در آن سال ها بود و یک برد هم با دو گل احمد آل نعمه و عماد رضا بدست آمد.

دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان، از ساعت ۲۰:۱۵ روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز