خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی استاندار خبر داد:

جابجایی خط انتقال نفت عبوری از داخل شهر قزوین اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۶۷۵

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با موافقت وزارت نفت مجوز جابجایی خط انتقال هشت و نیم کیلومتری شرکت نفت از داخل شهر قزوین صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: با صدور مجوز از سوی وزارتخانه امسال عملیات جابجایی خط انتقال هشت و نیم کیلومتری شرکت نفت از داخل شهر قزوین   آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به عبور لوله شرکت نفت از جنوب به کمربندی باغستان و از شمال به منطقه کوهستانی گفت: عبور از مراکز نظامی، دانشگاهی، اتوبان موضوع جابجایی این خط لوله را با سختی و مشکلات خاصی روبرو کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود: همچنین هزینه جابجایی خط لوله انتقال بسیار سنگین است و محل تأمین آن نیز دغدغه دارد.

حبیبی افزود: برای این جابجایی ۴ مسیر پیش بینی شده و در حال حاضر یک محدوده در بالای اتوبان مورد تأیید نهایی قرار گرفته است.

وی گفت: مسیر پیشنهادی وارد باغستان نمی‌شود و به این میراث ارزشمند صدمه نخواهد زد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین افزود: در جلسه اخیر استاندار قزوین با وزیر نفت مقرر شد تا بخشی از هزینه‌های این جابجایی از سوی وزیر نفت تأمین شود.

حبیبی گفت: این طرح در مدت یک و نیم سال اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز