خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی مشهد خبر داد:

افزایش ساعات فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۶۶۸

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم با بیان اینکه تاکنون فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا تا ساعت ۲۰ بود، گفت: با دستور وزیر بهداشت زمان فعالیت این مراکز از ساعت هشت تا ۲۴ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی قلیان در نشست با معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد افزود: برنامه نظام ارجاع بیماران مشکوک یا مبتلا به کووید 19 از ابتدای اسفند ماه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اجرا درآمد و در قالب این برنامه بیماران در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری به درمانگاه‌های سطح دو و در صورت نیاز به بستری به بیمارستان‌های مرجع ارجاع داده می‌شوند.

وی ادامه داد: در اسفند ماه پارسال ظرفیت آزمایش کرونا در دانشگاه روزانه ۵۰ فقره بود که با پیگیری‌ صورت گرفته این تعداد به روزانه ۶۰۰ فقره افزایش یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین با اشاره به استفاده از ظرفیت بسیج در اجرای طرح های غربالگری کرونا گفت: در مرحله نخست غربالگری از مجموع پنج میلیون و ۲۰۰ هزار جمعیت زیرپوشش، چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر غربالگری شدند که این امر گام موثری در شناسایی بیماران مشکوک یا مبتلا و انجام مراقبت‌های لازم در زمان مناسب بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز