خبرگزاری کار ایران

محمدی خبر داد:

کرونا جان ۷ کرمانشاهی دیگر را گرفت/ شمار جان باختگان کرونا در استان به ۳۷۹ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۵۳۸

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر کرمانشاهی دیگر قربانی کرونا ویروس شدند که با اضافه کردن این تعداد شمار جان‌باختگان بر اثر کرونا در استان به ۳۷۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دیروز در اعلام وزارت بهداشت، کرمانشاه باز در وضعیت قرمز قرار گرفت، گفت : همچنان در وضعیتی هستیم که باید مراقبت‌ها را بیشتر کنیم.

وی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ مثبت در استان، اظهار کرد : طی ۲۴ ساعت گذشته ۷  مورد فوتی دشته‌ایم که با اضافه کردن این تعداد شمار جان‌باختگان بر اثر کرونا در استان به ۳۷۹ مورد رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ۳۵ مورد بستری جدید طی مدت مذکور، افزود: تعداد کل موارد بستری از زمان شروع کووید ۱۹ در استان تا به امروز به ۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسیده است.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید داشت و افزود: باید همچنان مراقبت‌ها را به طور مستمر ادامه دهیم و برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، هیچ کوتاهی در مراقبت از خود و خانواده نداشته باشیم.

محمدی به چند توصیه در راستای نگهداری از بیماران کرونایی در منزل اشاره نمود و گفت: افراد با داشتن علائمی همچون درد عضلانی، بی‌حالی، تب و... خود را در وهله اول قرنطینه کنند و به دنبال اثبات بیماری کرونا ویروس از طریق تست و آزمایش نباشند، چون زمان‌بر است و در این مدت در صورت داشتن این بیماری تعدادی را مبتلا می‌کند.

وی ادامه داد: فضای قرنطینه خانگی طوری باشد که امکان تهویه با بیرون وجود داشته باشد در ضمن کسی که مسئول پرستاری از بیمار می‌شود فردی سالم با سیستم ایمنی قوی (جوان) باشد.

محمدی افزود: بیمار حرکات خود را در منزل محدود کند و سطوحی که بیمار با آن در تماس است روزانه ضدعفونی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز