خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

احتمال تنبیه و مجازات با کسانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۴۹۰

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از احتمال برخورد تنبیهی و در نظر گرفتن قوانین مجازاتی در آذربایجان شرقی با کسانی که ماسک نمی‌زنند، خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا،عباسعلی درستی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: سیاستگذاران کشور برای احترام به مردم تاکنون تنبیه و مجازاتی برای کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، در نظر نگرفته و تنها به گفتن اینکه «استفاده از ماسک اجباری بوده» اکتفا شده است.

وی متذکر شد: اگر شرایط ادامه پیدا کند، ممکن است روزهای آتی اخباری در مورد در نظر گرفتن تنبیه، مجازات و آیتم‌های جریمه‌ای بشنویم که امیدواریم کار به آنجا نرسد.

وی گفت: افرادی که به وظیفه ملی و همگانی توجه نمی‌کنند، نه تنها سلامتی خودشان، بلکه با رفتارشان سلامتی دیگران را هم به خطر می‌اندازند.

درستی خاطرنشان کرد: سهل‌انگاری برخی هم استانی‌ها باعث شد تا بیماری کووید19 در آذربایجان شرقی بیش از سایر استان‌ها باشد و این بسیار خطرناک است.

وی در خاتمه از افزایش تعداد مبتلایان بستری جوان در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: کووید19 تمامی مشاغل و تمامی سنین اعم از کودک و نوجوان را گرفتار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز