خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان خبر داد:

بهره برداری از 271 میلیاردتومان پروژه برق منطقه ای در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۴۷۷

همزمان با هفته دوازدهم (پویش هر هفته الف – ب – ایران) با حضور رئیس جمهور، وزیر نیرو و مسئولان استانی 7 پروژه های صنعت آب و برق هرمزگان از طریق ویدئو کنفرانس روز پنج شنبه 26تیرماه به بهره برداری می رسد.

 مدیر عامل برق منطقه ای هرمزگان در گفت و گو خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: واحد شماره یک نیروگاه سیکل ترکیبی قشم با ظرفیت 175مگاوات ،افزایش توان نیروگاه بندر عباس با ظرفیت 115مگا وات،سامانه نمک زدایی آب شیرین کن بندر عباس،طرح آبرسانی به شهرستان بشاگرد،14 پروژه انتقال و توزیع نیروی برق در استان و 2 پروژه تامین آب و ساماندهی رودخانه های استان از جمله این طرحها می باشد.

حسن کهوری افزود: شرکت برق منطقه ای نیز 7 پروژه با اعتباری بالغ بر 271میلیارد تومان را در هفته دوازدهم پویش الف-ب –ایران به بهره برداری خواهد رساند.

وی ادامه داد: پست 230کیلو ولت فتوئیه،احداث یک فیدر 230کیلو ولت در پست دو راهی میناب،افزایش ظرفیت پست 230کیلو ولت موقت سیریک ،احداث پست 20/63کیو ولت طلوع بندر عباس،احداث یک فیدر خط 63کیلو ولت در پست 63 کیلو ولت کهورستان،احداث خط 400دوراهی میناب-میناب و کابل مدار دوم کابل 63 کیلو ولت غرب-شهدا توسط رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان تصریح کرد: در این پروژه ها بطورمستقیم 18نفر و بطور غیرمستقیم 65 نفر از نعمت کار بهره مند می شوند.

کهوری اضافه کرد: از ابتدای دولت دوازدهم تا کنون 21 پروژه خط به طول 424کیلو متر مدار و 64 پروژه پست به ظرفیت 5745مگاوات آمپر جمعا 85 پروژه به ارزش 3259میلیارد تومان اجرا شده است.

وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری 8 پروژه پست و 7 پروژه خط به ارزش بیش از 300میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

کهوری خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان دولت دوازدهم سال 1400 بیش از 12 پروژه پست و 6 پروژه خط با اعتباری بالغ بر 1100میلیارد تومان به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به شعار جهش تولید، ادامه داد: تا کنون برق 18 مشترک فوق توزیع مانند صنایع و آلومنیوم،فولاد و.. توسط شرکت برق منطقه ای تامین شده که نسبت به 3ماه سال قبل رشد 3/23 درصد داشته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان اظهارکرد: امروزه برای ایجاد صنایع و کار آفرینی به صنعت برق همواره نیاز است که شرکت برق منطقه ای همه تلاش خود را جهت تامین برق پایدار و مطمئن به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: کمک به تامین برق صنایع،کسب و کارهای خرد،پشتیبانی از کشاورزی و شیلات با توسعه صنعت برق از اهداف مهم شرکت برق منطقه ای است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز