خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید استاندار قزوین از چند واحد تولیدی

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۴۱۷

استاندار قزوین امروز در راستای رونق و جهش تولید از چند واحد تولیدی استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بازدیدهای صنعتی استان از واحدهای تولیدی، صنایع و شرکت‌های صنعتی استان به صورت منظم و مستمر هر هفته با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار می‌شود.

این بازدیدها در سال جهش تولید به منظور جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و تثبیت وضعیت اشتغال و تولید آنها در استان قزوین که قطب صنعتی کشور است با جدیت و اهتمام بیشتری صانجام می شود.

هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در این بازدیدها بر ظرفیت‌های تولیدی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی استان تاکید کرد و افزود: اثرگذاری استان در اقتصاد ملی بسیار بالا است و باید از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده کرد.

استاندار قزوین گفت: این استان در صنایع تولیدی نیز ظرفیت‌های زیادی دارد و اولین شهرک صنعتی کشور با نام البرز در قزوین شکل گرفته است و باید برای حل مشکلات صنایع استان تلاش کنیم.

عزیزاله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این بازدید گفت: بانک‌ها در سال جهش تولید باید همکاری بیشتری را در پرداخت تسهیلات به صنایع داشته باشند تا گام‌های بلندی را برای تحقق شعار سال برداریم.

افضلی افزود: در سال جهش تولید، برنامه‌های مختلفی را برای حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی پیگیری می‌کنیم که برگرفته از برنامه‌های ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

در ادامه این برنامه از یک واحد تولیدی در زمینه تولید رنگ و مواد شیمیایی با هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۳۵ نفر اشتغال، یک واحد تولید درب و پنجره پی وی سی با ۱۵ نفر اشتغالزایی و ۱۴۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت، واحد تولید انواع میلگرد آلومینیومی با ۳۵ نفر اشتغال و ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، واحد تولید کابل و پروفیل آلومینیومی با ۱۱۴ نفر اشتغال و ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و یک واحد تولید انواع کیسه پلی پروپیلن با ۲۰۰ نفر اشتغال و ۲۶۰ میلیون ریال سرمایه گذاری بازدید شد و برای حل مشکلات آنها دستورهای لازم صادر شد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز