خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد:

دستگیری متهمان به سرقت وسایل خانه و مغازه در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۳۹۱

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری ٢ متهم به سرقت وسایل خانه و مغازه با ١٠ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور ، سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت وسایل خانه و مغازه در سطح شهرستان نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در بررسی های میدانی سرقت های به وقوع پیوسته متوجه شدند شگرد و شیوه به کار رفته در این سرقت ها همگی مشابه یکدیگر است.

وی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده در ادامه تحقیقات خود و با اشراف اطلاعاتی به یک متهم سابقه دار مظنون و پس از ردزنی های فنی، مخفیگاه وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این فرد در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ دهقانپور اعلام کرد: متهم که به دلایل گوناگون از جمله سرقت تحت تعقیب قضایی بود در مواجهه با ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس تاکنون به ١٠ فقره سرقت شامل ٨ فقره سرقت مغازه و ٢ فقره سرقت وسایل خانه شهروندان در نقاط مختلف شهرستان نیشابور با کمک و همدستی فردی دیگر اعتراف که دیگر همدست متهم نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در این زمینه یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و تحقیقات از متهمان به منظور کشف سایر سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس و هم چنین حمایت دستگاه قضائی، خطاب به شهروندان تاکید کرد: با نصب حفاظ فیزیکی مناسب، دوربین مداربسته و رعایت توصیه ها، پلیس را در پیشگیری از جرائم یاری رسانید، چرا که امنیت یک نیاز همگانی و تولید آمنیت مستلزم مشارکت همگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز