خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خبر داد:

کشف بیش از 145 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان بوموسی

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۳۱۶

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش از 145 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 6 نفر از قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان مرزی ساحلی بوموسی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار حسین دهکی اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر در دریا، مرزداران پایگاه دریایی بوموسی با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، تعدادی قاچاقچی قصد انتقال مواد مخدر از طریق دریا به ساحل را دارند.

وی افزود: مرزداران، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان، با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی استان در یک اقدام بموقع شناورهای قاچاقچیان را متوقف کردند.  

سردار دهکی با اشاره به توقیف 3 فروند شناور و دستگیری 6 قاچاقچی مواد مخدر تصریح کرد: مرزداران، در بازرسی از شناورهای توقیفی مقدار 147 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: اشرار مسلح، قاچاقچیان بدانند که مرزداران استان هرمزگان با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و با کمک مرزنشینان و ساحل نشینان غیور استان، با تمام وجود از مرزهای جمهوری اسلامی ایران حراست کرده و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز